Didžiausią įspūdį kitam žmogui padarome per pirmąsias 17 sekundžių, taip rašo mokslininkai, tad išvaizda bei apranga turėtų būti tvarkinga, idealiausia pastelinių spalvų, ryškių spalvų rekomenduotina vengti, oficialus kostiumas - pats tas, šiek tiek reikėtų atsižvelgti ir į būsimo darbo pobūdį, pasidomėti kokia tvarka ...
Tik įėjus į kambarį jūsų drabužiai sudaro apie jus pirmąjį tikrą įspūdį. Svarbiau už drabužius, kurie šiais laikais labiau priklauso nuo asmens požiūrio negu nuo ...
Savo šiukšles lėktuve sukraukite į maišus, kuriuos išdalina stiuardesės reiso pabaigoje, o laikraščius tvarkingai sudėkite ant sėdynės. Išlipdami iš lėktuvo keliais žodžiais padėkokite stiuardesei ...
Pasitarimas pradedamas tiksliai nustatytu laiku, nelaukiant vėluojančiųjų. Vadovas privalo paisyti reglamento, taip jis parodo, kad gerbia pasitarimo dalyvius ...
Sutiktą artimą ar pažįstamą žmogų visada sveikiname. Sveikinamės nuoširdžiai ir maloniai. Nereikia laukti, kol kitas pasveikins mus. Nieko bloga, jeigu pirmieji pasveikinsime ...
Oficialūs priėmimai dažniausiai rengiami merijose, ambasadose, viešbučiuose, restoranuose. Tai priklauso nuo priėmimo iškilmingumo ir dalyvių skaičiaus. Priėmimai gali būti rengiami ne tik norint poavaišinti svečius ...
Norint filmuoti ar įrašyti pokalbį, reikia gauti kitos šalies sutikimą. Pažymėtina, kad pokalbio metu nedera liesti nacionalinių, religinių ir kitų opių temų, kritikuoti ...
Verslo pasaulyje priimta segėti auksinius, sidabrinius ar perlų papuošalus ir jų derinius, nes jie sukuria rimtumo, solidžios padėties įspūdį. Įsidėmėtina ...