Skambinimo etiketo pagrindai visiems ir kiekvienam!

Puslapiai »  1 | 2

Kalbėjimas telefonu
Sunku įsivaizduoti šiandieninį gyvenimą be telefono. Telefonas tapo populiariausia ryšių priemone, padedančia žmonėms jų kasdieniniame darbe ir asmeniniame gyvenime. Telefonu žmonės ne tik palaiko ryšius, bet ir moko, auklėja...
 »» Plačiau


Kaip elgtis jeigu paskambinote ne ten?
Suklydę ar atsitiktinai paskambinę ne ten, kur norėjome, atsiprašome. Mandagumas ypač pravers tada, jei ten pakliūsime ir antrąkart. Reikėtų pasakyti: „Man labai gaila, bet aš ir vėl ne ten pataikiau. Atsiprašau“. Jeigu toks skambutis sutrukdė jus, būkime pakantūs. Nuo to neapsaugotas nė vienas.


Kokiu laiku galima skambinti?
Jeigu nesame iš anksto susitarę dėl pokalbio, į namus skambiname nuo 8 iki 22 valandos. Darbo reikalais skambiname įstaigos darbo metu. Telefonu kalbame dalykiškai ir trumpai. Nemandagu ilgam užimti darbo telefoną asmeniniais reikalais, net jeigu niekas tuo metu ir nesiruošia skambinti. Galbūt kas nors bando prisiskambinti į įstaigą ypač svarbiu reikalu.


Kaip užbaigti pokalbį?
Jei pokalbis buvo trumpas, pavyzdžiui, klientas ieškojo tam tikro žmogaus ar pasitikslino dėl prekės kainos, užtenka padėkoti už skambutį ir atsisveikinti – „viso gero“. Galima palinkėti geros dienos. Netinka linkėti sėkmės, sakyti „laimingai“ ir pan. Jei pokalbis buvo ilgesnis, vertėtų trumpai apibendrinti tai, kas buvo aptarta.
Pagal etiketą pokalbį baigia skambinantis asmuo.


Reklama



  • Verslo pietūsVerslo pietūs
    Jei prie stalo sėdi 6 ar daugiau žmonių, reikia laukti, kol bent pusė stalo bus paserviruota. Jei žmonių mažiau, reikia palaukti, kol visi užsisakys. Šią taisyklę galima sulaužyti tik tada, jei maistas gali ataušti arba esantys ...

    Skaityti »

  • Vaikai lėktuveVaikai lėktuve
    Užsisakydami bilietą į lėktuvą pasakykite, jei skrisite su vaiku (vaikai iki dvejų metų skrenda nemokamai). Aviakompanijos turi teisę atsisakyti priimti į lėktuvą mažesnį ...

    Skaityti »

  • Vizitinės kortelės svarbaVizitinės kortelės svarba
    Išvaizdi ir tinkamai įteikta vizitinė kortelė palieka gerą įspūdį. Mes turime žinoti, kada ją įteikti, kada parodyti iniciatyvą arba kaip deramai pasikeisti vizitinėmis kortelėmis, kokia turėtų būti informacija vizitinėje kortelėje. Dažniausiai jomis keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams ...

    Skaityti »

  • Stalo įrankių išdėstymasStalo įrankių išdėstymas
    Pagrindinė taisyklė – pirma naudoti kraštinius stalo įrankius ir tokia tvarka „eiti” link lėkštės (pietų lėkštės): pirmiausia valgomasis šaukštas, vėliau žuvies peilis su šakute, tada paprastas peilis su šakute ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems