Skambinimo etiketo pagrindai visiems ir kiekvienam!

Puslapiai »  1 | 2

Kalbėjimas telefonu
Sunku įsivaizduoti šiandieninį gyvenimą be telefono. Telefonas tapo populiariausia ryšių priemone, padedančia žmonėms jų kasdieniniame darbe ir asmeniniame gyvenime. Telefonu žmonės ne tik palaiko ryšius, bet ir moko, auklėja...
 »» Plačiau


Kaip elgtis jeigu paskambinote ne ten?
Suklydę ar atsitiktinai paskambinę ne ten, kur norėjome, atsiprašome. Mandagumas ypač pravers tada, jei ten pakliūsime ir antrąkart. Reikėtų pasakyti: „Man labai gaila, bet aš ir vėl ne ten pataikiau. Atsiprašau“. Jeigu toks skambutis sutrukdė jus, būkime pakantūs. Nuo to neapsaugotas nė vienas.


Kokiu laiku galima skambinti?
Jeigu nesame iš anksto susitarę dėl pokalbio, į namus skambiname nuo 8 iki 22 valandos. Darbo reikalais skambiname įstaigos darbo metu. Telefonu kalbame dalykiškai ir trumpai. Nemandagu ilgam užimti darbo telefoną asmeniniais reikalais, net jeigu niekas tuo metu ir nesiruošia skambinti. Galbūt kas nors bando prisiskambinti į įstaigą ypač svarbiu reikalu.


Kaip užbaigti pokalbį?
Jei pokalbis buvo trumpas, pavyzdžiui, klientas ieškojo tam tikro žmogaus ar pasitikslino dėl prekės kainos, užtenka padėkoti už skambutį ir atsisveikinti – „viso gero“. Galima palinkėti geros dienos. Netinka linkėti sėkmės, sakyti „laimingai“ ir pan. Jei pokalbis buvo ilgesnis, vertėtų trumpai apibendrinti tai, kas buvo aptarta.
Pagal etiketą pokalbį baigia skambinantis asmuo.


Reklama



  • Stalo pasirinkimasStalo pasirinkimas
    Pagrindinė galiojanti taisyklė: kiekvienam pakviestajam reikia prie stalo turi būti skirta maždaug 60-80 cm vietos, matuojant nuo vieno valgomojo komplekto vidurio iki kito valgomojo komplekto vidurio, tam, kad jis netrukdytų kaimynams. Apvalus stalas idealiai tinka ...

    Skaityti »

  • Etiketo subtilybės PrancūzijojeEtiketo subtilybės Prancūzijoje
    ...klasikiniu Jungtinėse Valstijose tapęs ženklas okay (viskas gerai) — nykščiu ir smiliumi suriesta „o" raidė, kiti pirštai iškelti aukštyn — prancūzams reiškia „nulis", kitaip tariant, „nieko vertas". "Viskas gerai" jiems yra aukštyn iškeltas nykštys...

    Skaityti »

  • Svečių aptarnavimasSvečių aptarnavimas
    Lankytojų priėmimas ir aptarnavimas – viena iš svarbiausių sekretorės funkcijų. Su kiekvienu lankytoju sekretorė turi būti mandagi ir maloni. Jei tuo metu, kai lankytojas užeina į kabinetą, sekretorė kalba telefonu, ji privalo atsiprašyti pašnekovo, nusišypsoti ...

    Skaityti »

  • Servetėlių lankstymasServetėlių lankstymas
    Servetėlės – neatskiriama vaišių stalo dekoravimo dalis. Serviravimui gali būti naudojamos tiek lininės, tiek medvilninės, tiek popierinės ar audinio pakaitalo servetėlės. Jos stalui gali suteikti ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems