Privatūs pokalbiai telefonu :: Skambinimo etiketo pagrindai

Šiandien privatūs pokalbiai telefonu populiarūs ne tik tarp draugų, giminaičių, bet ir tarp kartu dirbančių kolegų, nes daugelis kompanijų griežtai reglamentuoja asmeninius pokalbius darbo metu. Asmeniniams telefono pokalbiams taip pat taikytini protokolo reikalavimai.

Bet kuriam asmeniui privačiai galima skambinti tik tuo atveju, jei savo namų telefono numerį yra davęs pats šeimininkas, tai yra jeigu jis nėra gautas iš trečiųjų asmenų.

Paskambinę prisistatome pirmieji, nesvarbu, ar atsiliepė mums reikalingas asmuo, ar kas kitas.

Atsiliepiant prisistatyti nebūtina, sakoma tiesiog „alio“.

Jeigu pokalbio metu telefonas išsijungia, perskambinti turi tas, kas skambino, nes atsiliepęs asmuo gali nežinoti, iš kur skambinta.

Rytais į namus galima skambinti nuo 7-8 val.., vakarais – iki 21-22 val. Jei skambina vėliau, leidimą dera gauti iš anksto.

Be abejo, ši taisyklė negalioja ekstremaliais atvejais, tarkim, jei įstaigoje kilo gaisras arba jeigu ji apiplėšta.

Nedera skambinti į namus ir tuo metu, kai transliuojama svarbiausia informacinė laida arba kitos populiarios ar visai visuomenei svarbios laidos.

Pokalbio trukmė neribojama, bet jei gerbsime pašnekovą ir taupysime pinigus, mintis išmoksime reikšti trumpai.

Pokalbio pabaigą turi inicijuoti skambinantysis, nebent šneka būtų pernelyg ilgai užsitęsusi, o jūs kur nors skubėtumėte, – tokiu atveju turite mandagiai pasakyti apie tai pašnekovui.

Taigi, nors telefonas yra būtina ryšio priemonė, piktnaudžiauti juo negalima. Nemandagu tenkintis telefono pokalbiu tais atvejais, kai reikia kur nors dalyvauti asmeniškai.

Reklama



  • Kalbos kultūraKalbos kultūra
    Kalba yra pagrindinė mūsų bendravimo su kitais žmonėmis priemonė. Kalbėdami mes keičiamės mintimis, išgyvenimais, perteikiame vieni kitiems įvairią informaciją. Tačiau kalba ...

    Skaityti »

  • Svečių priėmimas versleSvečių priėmimas versle
    Asmeninis žmonių bendravimas tampa vis didesne vertybe. Kad ir kokiu tikslu apsilankytų svečiai – ar jie būtų klientai, ar verslo partneriai – jaučiame pareigą priimti juos maloniai. Visus iki vieno atvykstančius svečius reikia pasitikti ...

    Skaityti »

  • Kaip susodinti svečius prie stalo?Kaip susodinti svečius prie stalo?
    Šeimininko dešinėje sodinama vyriausia arba aukštas pareigas užimanti moteris. Šeimininkės dešinėje – garbingiausio amžiaus arba aukštas pareigas užimantis vyriškis. Jei šeimininkai sėdi iš kraštų ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems