Elgesys prie stalo :: Stalo etiketo pagrindai

Kaip elgtis prie stalo?
Nesėskite, kol neatsisėdo moterys arba kol šeimininkė ar šeimininkas nepakvies sėstis. Jei ant stalo yra sudėtos kortelės su pavardėmis, reikia sėstis ten, kur nurodyta...
 »» Plačiau


Kaip sėdėti prie stalo?
Sėdėkite tiesiai ir ramiai, nevažinėkite su kėde. Rankas laikykite ne po stalu, o ant jo; nedera stalo ramstyti alkūnėmis ir ant jo užsidrėbti. Jei kaire ranka nevalgote, laikykite ją ant stalo krašto. Kitur, pavyzdžiui...
 »» Plačiau


Kaip sakyti tostus?
Pirmą tostą paprastai sako pobūvio ar priėmimo šeimininkas, nors tai gali daryti ir šeimininkė. Tostas skiriamas garbei svečio, atvykusio iš kitur, arba šeimos nario, švenčiančio iškilmingą šventę (gimimo dieną, jubiliejų ir t.t.). Taip pat...
 »» Plačiau


Kaip naudotis servetėlėmis?
Prieš prasidedant pietums, servetėlė guli ant stalo. Dažnai ji dailiai sulankstyta. Kartais kas nors gali pamanyti: „Ak, ji per graži, kad ja naudočiausi!“ Tačiau servetėlė kaip tik ir yra skirta tam, kad ja naudotųsi...
 »» Plačiau


Reklama



  • Kaip sutarti su kolegomis?Kaip sutarti su kolegomis?
    ... kalbėdami su vyresniais už save, aukštesnes pareigas užimančiais žmonėmis, verslo partneriais turime būti itin santūrūs. Jei susiklosčiusios aplinkybės skatina ...

    Skaityti »

  • ProtokolasProtokolas
    Protokolas – vyriausybių ir jų atstovų oficialaus ir neoficialaus bendravimo taisyklių visuma. Tarptautinis protokolas – visuma visuotinai pripažintų taisyklių ...

    Skaityti »

  • Tekstai kvietimams į oficialius renginiusTekstai kvietimams į oficialius renginius
    ABC „Savas kampukas“ generalinis direktorius V.Pavardenis maloniai kviečia poną P.Vardenį ir ponią atvykti į priėmimą. 2015-09-06, 14 val. restorane „Jovarss“ (Kauko gatvė 35, Panevėžys).

    Skaityti »

  • Viešas kalbėjimasViešas kalbėjimas
    Vedant seminarus ar skaitant pranešimą auditorijoje, bendraujant su kolegomis dažnai pasitaiko, kad kalbėtojas, sulaukęs klausimų, pasimeta, nežino, kaip į juos atsakyti, ar net įsižeidžia. Visada svarbu žinoti, kad klausiančiųjų tikslas yra gauti nesuprantamų dalykų ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems