Verslo etiketo pagrindai visiems ir kiekvienam!

Puslapiai »  1 | 2 | 3

Vizitinė kortelė
Išvaizdi ir tinkamai įteikta vizitinė kortelė palieka gerą įspūdį. Dažniausiai jomis keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams. Kai kuriose šalyse tam skiriamas ypatingas dėmesys ...
 »» Plačiau


Darbo vieta
Kabinete drąsiai galite pakabinti laikrodį ir įmonės kalendorių. Taip pat ant sienų galite iškabinti oficialius organizacijos „aksesuarus“ – licencijas, diplomus, padėkas ar kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus ...
 »» Plačiau


Pasitarimas
Pasitarimas pradedamas tiksliai nustatytu laiku, nelaukiant vėluojančiųjų. Vadovas privalo paisyti reglamento, taip jis parodo, kad gerbia pasitarimo dalyvius ...
 »» Plačiau


Svečių aptarnavimas
Lankytojų priėmimas ir aptarnavimas – viena iš svarbiausių sekretorės funkcijų. Su kiekvienu lankytoju sekretorė turi būti mandagi ir maloni. Jei tuo metu, kai lankytojas užeina į kabinetą, sekretorė kalba telefonu, ji privalo atsiprašyti pašnekovo, nusišypsoti ...
 »» Plačiau


Reklama



PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems