Dalykinis pasitarimas :: Verslo etiketo pagrindai

Pasitarimas pradedamas tiksliai nustatytu laiku, nelaukiant vėluojančiųjų. Vadovas privalo paisyti reglamento, taip jis parodo, kad gerbia pasitarimo dalyvius.

Pasitarimo vedimo stilius – kuo dalykiškesnis. Vadovas neturėtų piktnaudžiauti savo padėtimi ir papildomai siūlyti svarstyti klausimus, kurie neįrašyti į darbotvarkę, nukrypti nuo reglamento. Negalimas ir "spaudimas iš viršaus" priimant vieną ar kitą sprendimą.

Svarbiausi dalykinio pasitarimo bruožai – glaustumas, dalykiškumas, numatytos tvarkos paisymas.

Neetiška pasitarimo metu vadovui nuolat žvilgčioti į savo laikrodį. Toks jo elgesys kausto pasitarimo dalyvius, ypač kalbėtojus, nes jiems tarsi sakoma, kad veltui gaišina brangų vadovo laiką. Pasitarimo kambaryje turėtų būti sieninis laikrodis. Jeigu sieninio laikrodžio nėra, o sekti kalbėtojo ar diskutuojančiojo laiką reikia, rankinis laikrodis padedamas priešais ant stalo.

Neetiška, kai vadovas pradeda tardyti pavėlavusį į pasitarimą darbuotoją, reikalaudamas pasiaiškinti. Žinoma, nemandagu ir vėluoti. Dalykiškas žmogus į pasitarimus nevėluoja, nebent būtų svarbi priežastis. Kodėl pavėluota į pasitarimą, reikėtų aiškintis jam pasibaigus. Dar blogiau, kai vėluoja pats vadovas.

Reklama



  • Kaip atsiliepti ir prisistatyti telefonu?Kaip atsiliepti ir prisistatyti telefonu?
    Atsiliepiant darbo telefonu būtina pasakyti įmonės pavadinimą (tai ir reklama įmonei!), savo pareigas, vardą arba pavardę ir pasisveikinti. Dažniausiai įmonės turi nusistačiusios kalbėjimo telefonu taisykles. Beje, jos galioja ne tik...

    Skaityti »

  • Svečių priėmimas versleSvečių priėmimas versle
    Asmeninis žmonių bendravimas tampa vis didesne vertybe. Kad ir kokiu tikslu apsilankytų svečiai – ar jie būtų klientai, ar verslo partneriai – jaučiame pareigą priimti juos maloniai. Visus iki vieno atvykstančius svečius reikia pasitikti ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems