Dalykinis pasitarimas :: Verslo etiketo pagrindai

Pasitarimas pradedamas tiksliai nustatytu laiku, nelaukiant vėluojančiųjų. Vadovas privalo paisyti reglamento, taip jis parodo, kad gerbia pasitarimo dalyvius.

Pasitarimo vedimo stilius – kuo dalykiškesnis. Vadovas neturėtų piktnaudžiauti savo padėtimi ir papildomai siūlyti svarstyti klausimus, kurie neįrašyti į darbotvarkę, nukrypti nuo reglamento. Negalimas ir "spaudimas iš viršaus" priimant vieną ar kitą sprendimą.

Svarbiausi dalykinio pasitarimo bruožai – glaustumas, dalykiškumas, numatytos tvarkos paisymas.

Neetiška pasitarimo metu vadovui nuolat žvilgčioti į savo laikrodį. Toks jo elgesys kausto pasitarimo dalyvius, ypač kalbėtojus, nes jiems tarsi sakoma, kad veltui gaišina brangų vadovo laiką. Pasitarimo kambaryje turėtų būti sieninis laikrodis. Jeigu sieninio laikrodžio nėra, o sekti kalbėtojo ar diskutuojančiojo laiką reikia, rankinis laikrodis padedamas priešais ant stalo.

Neetiška, kai vadovas pradeda tardyti pavėlavusį į pasitarimą darbuotoją, reikalaudamas pasiaiškinti. Žinoma, nemandagu ir vėluoti. Dalykiškas žmogus į pasitarimus nevėluoja, nebent būtų svarbi priežastis. Kodėl pavėluota į pasitarimą, reikėtų aiškintis jam pasibaigus. Dar blogiau, kai vėluoja pats vadovas.

Reklama



  • Patarimai skrendantiems lėktuvuPatarimai skrendantiems lėktuvu
    Savo šiukšles lėktuve sukraukite į maišus, kuriuos išdalina stiuardesės reiso pabaigoje, o laikraščius tvarkingai sudėkite ant sėdynės. Išlipdami iš lėktuvo keliais žodžiais padėkokite stiuardesei ...

    Skaityti »

  • Stalo indų kalbaStalo indų kalba
    Ar žinote, kad valgomieji įrankiai taip pat turi savo kalbą, kuri tikrai subtili ir kuria aptarnaujančiajam daug pasakoma. Taigi, kaip valgomaisiais indais restorane paprašyti kad padavėjas pakartotų salotų?

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems