Vizitinės kortelės svarba :: Verslo etiketo pagrindai

Vizitinė kortelė ir tai, kaip su ja elgiatės, yra labai asmeniška etiketo dalis. Tai tarsi rankos paspaudimas, paliekantis įspūdį apie jus. Vizitinę kortelę turime įteikti taip, kad ją gavęs žmogus norėtų jus prisiminti ir vėl pasimatyti.

Išskiriami trys tipiški atvejai, kada ypač naudinga turėti vizitinę kortelę:

• Kad kitiems primintumėte, ką veikiate, kur esate ir kaip jus rasti.
• Kad galėtumėte atsiųsti ją, tarsi savąjį atstovą, su knyga, fotografija ar dar kuo nors, ką buvote įsipareigoję pristatyti.
• Kad galėtumėte supakuoti kartu su dovana, gėlėmis, bilietais į teatrą ir kt.

Išvaizdi ir tinkamai įteikta vizitinė kortelė palieka gerą įspūdį. Mes turime žinoti, kada ją įteikti, kada parodyti iniciatyvą arba kaip deramai pasikeisti vizitinėmis kortelėmis, kokia turėtų būti informacija vizitinėje kortelėje. Dažniausiai jomis keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams. Kai kuriose šalyse tam skiriamas ypatingas dėmesys. Pvz., Japonijoje kortelės imamos abiem rankomis taip išreiškiama ypatinga pagarba kitam asmeniui.

Reklama



  • Virtualaus bendravimo etiketo subtilybėsVirtualaus bendravimo etiketo subtilybės
    Virtualus bendravimas – ar tai būtų privatus ar viešas – vis dažniau sutinkamas dalykas mūsų kasdieniniame gyvenime. Vieniems tai tik laisvalaikio praleidimo būdas, pramoga, kitiems – darbą lengvinanti, svarbią informaciją teikianti ir geografinį atstumą mažinanti ...

    Skaityti »

  • Kaip atsiliepti ir prisistatyti telefonu?Kaip atsiliepti ir prisistatyti telefonu?
    Atsiliepiant darbo telefonu būtina pasakyti įmonės pavadinimą (tai ir reklama įmonei!), savo pareigas, vardą arba pavardę ir pasisveikinti. Dažniausiai įmonės turi nusistačiusios kalbėjimo telefonu taisykles. Beje, jos galioja ne tik...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems