Vizitinės kortelės svarba :: Verslo etiketo pagrindai

Vizitinė kortelė ir tai, kaip su ja elgiatės, yra labai asmeniška etiketo dalis. Tai tarsi rankos paspaudimas, paliekantis įspūdį apie jus. Vizitinę kortelę turime įteikti taip, kad ją gavęs žmogus norėtų jus prisiminti ir vėl pasimatyti.

Išskiriami trys tipiški atvejai, kada ypač naudinga turėti vizitinę kortelę:

• Kad kitiems primintumėte, ką veikiate, kur esate ir kaip jus rasti.
• Kad galėtumėte atsiųsti ją, tarsi savąjį atstovą, su knyga, fotografija ar dar kuo nors, ką buvote įsipareigoję pristatyti.
• Kad galėtumėte supakuoti kartu su dovana, gėlėmis, bilietais į teatrą ir kt.

Išvaizdi ir tinkamai įteikta vizitinė kortelė palieka gerą įspūdį. Mes turime žinoti, kada ją įteikti, kada parodyti iniciatyvą arba kaip deramai pasikeisti vizitinėmis kortelėmis, kokia turėtų būti informacija vizitinėje kortelėje. Dažniausiai jomis keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams. Kai kuriose šalyse tam skiriamas ypatingas dėmesys. Pvz., Japonijoje kortelės imamos abiem rankomis taip išreiškiama ypatinga pagarba kitam asmeniui.

Reklama



  • Gėrimų meniuGėrimų meniu
    Pilant vyną butelis neturi liestis su taure. Įgudimo reikalaujantis vyno kaklu tekančių lašų sustabdymas palengvės į butelio kaklelį įstačius varvėjimą stabdantį Drop-stop plastiko gabalėlį ...

    Skaityti »

  • Kokia informacija tūrėtų būti vizitinėje kortelėje?Kokia informacija tūrėtų būti vizitinėje kortelėje?
    Tarnybinėse vizitinėse kortelėse informacija turėtų būti: logotipas arba firmos, įstaigos ar įmonės firminis ženklas. Tekstas: įstaigos ar įmonės pavadinimas, jos veiklą nusakanti...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems