Kaip gyventi bei nepasimesti tarp žmonių...
» Etiketas darbe
» Kaip ieškoti darbo?
» Protokolas versle
» Derybų etiketas
» Verslo pokalbiai
» Viešas kalbėjimas
» Įmonės vakareliai
» Verslo pietūs
» Vizitinė kortelė
» Darbo vieta
» Pasitarimas
» Svečių aptarnavimas
Vizitinė kortelė
Išvaizdi ir tinkamai įteikta vizitinė kortelė palieka gerą įspūdį. Dažniausiai jomis keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams. Kai kuriose šalyse tam skiriamas ypatingas dėmesys ...
»» Plačiau
|
![]() |
Darbo vieta
Kabinete drąsiai galite pakabinti laikrodį ir įmonės kalendorių. Taip pat ant sienų galite iškabinti oficialius organizacijos aksesuarus licencijas, diplomus, padėkas ar kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus ...
»» Plačiau
|
![]() |
Pasitarimas
Pasitarimas pradedamas tiksliai nustatytu laiku, nelaukiant vėluojančiųjų. Vadovas privalo paisyti reglamento, taip jis parodo, kad gerbia pasitarimo dalyvius ...
»» Plačiau
|
![]() |
Svečių aptarnavimas
Lankytojų priėmimas ir aptarnavimas viena iš svarbiausių sekretorės funkcijų. Su kiekvienu lankytoju sekretorė turi būti mandagi ir maloni. Jei tuo metu, kai lankytojas užeina į kabinetą, sekretorė kalba telefonu, ji privalo atsiprašyti pašnekovo, nusišypsoti ...
»» Plačiau
|
![]() |