Pranešimo stilius ir dydis :: Interneto etiketo pagrindai
Pranešimo stilius visuomet turi būti konkretus, tai arba užklausa arba atsakymas, arba informacija.
Jei tai užklausa,tai stilius turėtų būti toks, kad korespondentas galėtų apsieiti be romanų. Idealus atvejis, tai reikalinga atsakyti "taip", "ne", "kol kas nežinau".
Jei tai atsakymas į klausimą, pageidautina išsaugoti savo atsakyme gauto pranešimo tekstą ir savo atsakymus rašyti nuosekliai pateikiamiems klausimams.
Jeigu tai informacinis pranešimas, tai jis turėtų būti lakoniškas ir konkretus.
Dėl pranešimo dydžio, kuo jis mažesnis, tuo geriau. Jei el. laiškas ilgas, pradžia neįdomi, tik maža dalis vartotojų perskaitys visą, ir pabaigoj atras jį dominančią informaciją. Daugelis jį tiesiog iškart pasiųs į šiukšlių dėžę..
Žinoma bus gaila, jei taip nutiks. Tačiau tokio marketingo ilgalaikis efektas bus dar baisesnis: visi sekantys jūsų laiškai net nebus atidaryti. Jei vartotojo sąmonėje įsitvirtins mintis, kad jūs siunčiate jam nevertingą informaciją daugiau į jūsų laiškus jis nekreips dėmesio.
Reklama
Stalo įrankių išdėstymas
Pagrindinė taisyklė pirma naudoti kraštinius stalo įrankius ir tokia tvarka eiti link lėkštės (pietų lėkštės): pirmiausia valgomasis šaukštas, vėliau žuvies peilis su šakute, tada paprastas peilis su šakute ...
Skaityti »