Kaip gyventi bei nepasimesti tarp žmonių...
Kalbėjimas telefonu
Sunku įsivaizduoti šiandieninį gyvenimą be telefono. Telefonas tapo populiariausia ryšių priemone, padedančia žmonėms jų kasdieniniame darbe ir asmeniniame gyvenime. Telefonu žmonės ne tik palaiko ryšius, bet ir moko, auklėja...
»» Plačiau
|
![]() |
Kaip elgtis jeigu paskambinote ne ten? Suklydę ar atsitiktinai paskambinę ne ten, kur norėjome, atsiprašome. Mandagumas ypač pravers tada, jei ten pakliūsime ir antrąkart. Reikėtų pasakyti: Man labai gaila, bet aš ir vėl ne ten pataikiau. Atsiprašau. Jeigu toks skambutis sutrukdė jus, būkime pakantūs. Nuo to neapsaugotas nė vienas. | ![]() |
Kokiu laiku galima skambinti? Jeigu nesame iš anksto susitarę dėl pokalbio, į namus skambiname nuo 8 iki 22 valandos. Darbo reikalais skambiname įstaigos darbo metu. Telefonu kalbame dalykiškai ir trumpai. Nemandagu ilgam užimti darbo telefoną asmeniniais reikalais, net jeigu niekas tuo metu ir nesiruošia skambinti. Galbūt kas nors bando prisiskambinti į įstaigą ypač svarbiu reikalu. | ![]() |
Kaip užbaigti pokalbį? Jei pokalbis buvo trumpas, pavyzdžiui, klientas ieškojo tam tikro žmogaus ar pasitikslino dėl prekės kainos, užtenka padėkoti už skambutį ir atsisveikinti viso gero. Galima palinkėti geros dienos. Netinka linkėti sėkmės, sakyti laimingai ir pan. Jei pokalbis buvo ilgesnis, vertėtų trumpai apibendrinti tai, kas buvo aptarta. Pagal etiketą pokalbį baigia skambinantis asmuo. | ![]() |
Jei keliaujate vienas
Neverta baimintis keliauti vienam. Viena diena ar visa kelionė vienatvėje suteikia nuostabią progą daryti ką nori ir kada nori. Turėdami truputį fantazijos ir noro, vieni galit ...
Verslo pokalbiai telefonu
Nuomonė apie įstaigą dažnai susidaroma iš to, kaip jos darbuotojai kalba telefonu, ypač jei vienintelis ryšys su firma yra telefonas. Sekretorė turi: kalbėti telefonu mandagiai ir kompetentingai; telefonogramas ...
Viešas kalbėjimas
Vedant seminarus ar skaitant pranešimą auditorijoje, bendraujant su kolegomis dažnai pasitaiko, kad kalbėtojas, sulaukęs klausimų, pasimeta, nežino, kaip į juos atsakyti, ar net įsižeidžia. Visada svarbu žinoti, kad klausiančiųjų tikslas yra gauti nesuprantamų dalykų ...
Kaip mandagiai padėkoti?
Pagyrimas ir nuoširdi padėka kelia žmogų, skatina kruopščiau dirbti. Širdis taip atsiliepia, kaip ji kalbinama. Dėkingumas suartina žmones, sušildo jų santykius ...