Skambinimo etiketo pagrindai visiems ir kiekvienam!

Puslapiai »  1 | 2

Kalbėjimas telefonu
Sunku įsivaizduoti šiandieninį gyvenimą be telefono. Telefonas tapo populiariausia ryšių priemone, padedančia žmonėms jų kasdieniniame darbe ir asmeniniame gyvenime. Telefonu žmonės ne tik palaiko ryšius, bet ir moko, auklėja...
 »» Plačiau


Kaip elgtis jeigu paskambinote ne ten?
Suklydę ar atsitiktinai paskambinę ne ten, kur norėjome, atsiprašome. Mandagumas ypač pravers tada, jei ten pakliūsime ir antrąkart. Reikėtų pasakyti: „Man labai gaila, bet aš ir vėl ne ten pataikiau. Atsiprašau“. Jeigu toks skambutis sutrukdė jus, būkime pakantūs. Nuo to neapsaugotas nė vienas.


Kokiu laiku galima skambinti?
Jeigu nesame iš anksto susitarę dėl pokalbio, į namus skambiname nuo 8 iki 22 valandos. Darbo reikalais skambiname įstaigos darbo metu. Telefonu kalbame dalykiškai ir trumpai. Nemandagu ilgam užimti darbo telefoną asmeniniais reikalais, net jeigu niekas tuo metu ir nesiruošia skambinti. Galbūt kas nors bando prisiskambinti į įstaigą ypač svarbiu reikalu.


Kaip užbaigti pokalbį?
Jei pokalbis buvo trumpas, pavyzdžiui, klientas ieškojo tam tikro žmogaus ar pasitikslino dėl prekės kainos, užtenka padėkoti už skambutį ir atsisveikinti – „viso gero“. Galima palinkėti geros dienos. Netinka linkėti sėkmės, sakyti „laimingai“ ir pan. Jei pokalbis buvo ilgesnis, vertėtų trumpai apibendrinti tai, kas buvo aptarta.
Pagal etiketą pokalbį baigia skambinantis asmuo.


Reklama



PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems