Servetėlių lankstymo būdai :: Stalo etiketo pagrindai :: Stalo etiketo pagrindai

Servetėlės – neatskiriama vaišių stalo dekoravimo dalis. Serviravimui gali būti naudojamos tiek lininės, tiek medvilninės, tiek popierinės ar audinio pakaitalo servetėlės. Jos stalui gali suteikti arba elegancijos ir oficialumo, arba spalvingumo ir žaismingumo – priklausomai nuo to, kokias servetėles pasirinksite ir su kokiais stalo akcentais derinsite.

Servetėles svarbu suderinti su stalo akcentais – staltiese, indais, bendru stalo vaizdu. Jei lankstinys iš servetėlės sudėtingesnis, patartina rinktis ne mažesnes nei 50×50cm servetėlės. Paprastesniems lankstiniams tiks ir mažesnės servetėlės, tačiau nepamirškite, kad didelės visada atrodo gražiau.

Paspaudus ant paveiksliuko atrasit patikusios servetėlės lankstymo schemą:

Puslapiai » 1 | 2 | 3 | 4 | 5

  

  



Reklama



  • Servetėlių lankstymasServetėlių lankstymas
    Servetėlės – neatskiriama vaišių stalo dekoravimo dalis. Serviravimui gali būti naudojamos tiek lininės, tiek medvilninės, tiek popierinės ar audinio pakaitalo servetėlės. Jos stalui gali suteikti ...

    Skaityti »

  • Vizitinės kortelės įteikimo taisyklės.Vizitinės kortelės įteikimo taisyklės.
    Vizitinės kortelės asmeniškai turi būti įteikiamos pradėjus eiti naujas pareigas ir norint susipažinti su partneriais ar institucijomis, su kuriomis teks bendradarbiauti ...

    Skaityti »

  • Rankos pabučiavimasRankos pabučiavimas
    Tolimoje praeityje rankos pabučiavimas buvo gan populiarus. Jis buvo pagarbos moteriai ženklas. Vyriškis palinkdavo prie damos rankos, užuot prisitraukęs jos delną ...

    Skaityti »

  • Kaip susodinti svečius prie stalo?Kaip susodinti svečius prie stalo?
    Šeimininko dešinėje sodinama vyriausia arba aukštas pareigas užimanti moteris. Šeimininkės dešinėje – garbingiausio amžiaus arba aukštas pareigas užimantis vyriškis. Jei šeimininkai sėdi iš kraštų ...

    Skaityti »

  • Ko nereikėtų užmiršti pasisveikinant?Ko nereikėtų užmiršti pasisveikinant?
    Jei pamatėte pažįstamą tolumoje (kitoje gatvės pusėje, autobuse ir pan.), ir jis taip pat jus pastebėjo, sveikinamasi galvos linktelėjimu, pamojuojant ranka nusilenkimu, šypsena. Garsiai šaukti netinka ...

    Skaityti »

  • Svečių aptarnavimasSvečių aptarnavimas
    Lankytojų priėmimas ir aptarnavimas – viena iš svarbiausių sekretorės funkcijų. Su kiekvienu lankytoju sekretorė turi būti mandagi ir maloni. Jei tuo metu, kai lankytojas užeina į kabinetą, sekretorė kalba telefonu, ji privalo atsiprašyti pašnekovo, nusišypsoti ...

    Skaityti »

  • Oficialus kvietimasOficialus kvietimas
    Nemandagu svečią kviesti renginio išvakarėse – galima pamanyti, jog atsisakius kitam svečiui kviečiate šį. Kvietimus į priėmimą reikėtų įteikti prieš 2–3 savaites. Stenkitės kvietimus įteikti kiekvienam svečiui ...

    Skaityti »

  • Kaklaraiščių madaKaklaraiščių mada
    Prie kostiumo dera ryšėti kaklaraištį. Kaklaraištis ir kostiumas – neatskiriamos aprangos dalys. Užrištas kaklaraištis turi būti tokio ilgio, kad siektų apatinę ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems