Oficialus kvietimas :: Kvietimo etiketo pagrindai

Nemandagu svečią kviesti renginio išvakarėse – galima pamanyti, jog atsisakius kitam svečiui kviečiate šį. Kvietimus į priėmimą reikėtų įteikti prieš 2–3 savaites. Stenkitės kvietimus įteikti kiekvienam svečiui asmeniškai. Tačiau, jei svečių daug, juos sunku pasiekti – kvietimus galima siųsti paštu.

Kvietimo dydis dažniausiai 100×210mm. Geros kokybės, storas popierius. Kvietime gali būti išspausdintas įmonės logotipas.Tekstas kvietime gali būti rašomas ranka arba spausdinamas.

Kvietime nurodykite kviečiamojo vardą ir pavardę, kreipinį, renginio progą (jei reikia), datą ir laiką, vietą, aprangos kodą (jei reikia), prašymą atsakyti, kviečiančiojo vardą ir pavardę. Jei svečias turi akademinių ar garbės titulų, juos reikia nurodyti, bet priskirti tik titulo turėtojui. Kreipinyje titulai rašomi netrumpinant. Kvietime rašoma trečiuoju asmeniu.

Aprangos kodas (Frakas, Smokingas, Neoficiali), nurodomas apatiniame dešiniajame arba kairiajame kvietimo kampe.

Jei norima, kad svečias praneštų apie dalyvavimą ar nedalyvavimą, kvietimo kairiajame arba dešiniajame kampe apačioje rašoma R. S. V. P. (pranc. prašome atsakyti, malonėkite atsakyti), taip pat nurodomi kontaktai, kuriais galima atsakyti.

Apie tai, kad negalėsite dalyvauti, praneškite asmeniškai. Neatsakydami į asmenišką kvietimą išreikšite nepagarbą kviečiančiajam, todėl į tokį kvietimą būtina atsakyti.

Gavę kvietimą į jį atsakykite per 3-5 dienas. Atsakyme būtina padėkoti už kvietimą.

Jei kvietimas priimamas, derėtų pakartoti renginio datą, laiką ir vietą. Renginio organizatoriai tai galės patikslinti, jei svečias bus kažką ne taip supratęs. Atsisakant dalyvauti nieko kartoti nereikia.

Atsisakydami dalyvauti pareikškite apgailestavimą ir trumpai paaiškinkite nedalyvavimo priežastį.

Reklama



  • Kelionė su vaikaisKelionė su vaikais
    Planuodami dieną atminkit, kad vaikas nepajėgia ilgam sukaupti dėmesio ir greitai pavargsta. Dieną pakaitomis vykite į ekskursiją ir ilsėkitės ...

    Skaityti »

  • Stalo indų kalbaStalo indų kalba
    Ar žinote, kad valgomieji įrankiai taip pat turi savo kalbą, kuri tikrai subtili ir kuria aptarnaujančiajam daug pasakoma. Taigi, kaip valgomaisiais indais restorane paprašyti kad padavėjas pakartotų salotų?

    Skaityti »

  • Svečių aptarnavimasSvečių aptarnavimas
    Lankytojų priėmimas ir aptarnavimas – viena iš svarbiausių sekretorės funkcijų. Su kiekvienu lankytoju sekretorė turi būti mandagi ir maloni. Jei tuo metu, kai lankytojas užeina į kabinetą, sekretorė kalba telefonu, ji privalo atsiprašyti pašnekovo, nusišypsoti ...

    Skaityti »

PradžiaMes facebook'e Svetainės versija mobiliems